3.30.2012

takıntılarım ( fetişizm )



Önecelikle fetişizm nedir onun açıklamasını yapmak istiyorum;
fetişizm; İnternette doktorların bahsettiği kadarıyla CİNSEL SAPKINLIK, BİR CİSME YA DA OBJEYE AŞIRI DÜŞKÜNLÜK gibi bir dolu ama çoğu yanlış olan sözlerle anlatılmış. Ayrıca Fetişizmin gerçek tanımı "Fetişistler Bayanları birer tanrıça olarak görürler ve onlara itaat edip emirlerini yerine getirerek onlara layık olmaya çalışırlar. Çünkü fetişistler Bayanların yanında değersiz varlıklardır ve bayanların sadece ayaklarına layık olduklarını düşünürler. Her ne kadar fetişizme Ayak seviciliği dense de fetişizmin temelinde bu vardır.

Cinsel fetişizm, ilk olarak Alfred Binet tarafından Le fétichisme dans l’amourde tanımlanan ama kökeni daha eskilere dayanan, cansız bir nesnenin veya bir beden parçasının tahrik edici olarak algılanmasına denir. Kök olarak antropolojide doğaüstü güçlere sahip olduğuna inanılan nesneler için kullanılan fetiş teriminden gelir.

- fetişizmin bir çok türü vardır bunların hepsini tek tek bloğumda işleyeceğim. ama ilk önce düşüncelerimi söylemeden geçmek istemiyorum. internette tanıştığım bir çok insan bana ilişkide nelerden hoşlandığımı sorar bu hepimizin başına gelmiştir. bir insan ilişkide nelerden hoşlanır ki benim bildiğim sevişilir sonra oral yada anal ( isteğe bağlı ) ilişkiye girilir daha sonra partnerin bir sigara yakar ve döner kıçını yatar. tabikide bunu olması gerektiği için söylemiyorum eleştirel bir şekilde söylüyorum. her neyse bir gün biri bana ayaklarımın güzel olup olmadığını sordu şaşırdım ayaklarımla ne alakası vardı ki yaşamak istediğim ilişkinin. işte öyle değilmiş bey fendi tam bir ayak hastasıymış ayak yalamak ona müthiş zevk veriyormuş şaşırtıcı geldi bana ve ne bir doktor nede bir piskolok gibi düşünemedim çünkü buna hiç bir anlam veremiyordum insan bir insanın ayağını yalamaktan neden nasıl zevk alırdı ki.  bende bunu araştırdım ve sizinle paylaşma gereksinimi duydum.

- ayak fetişmi ;

Ayaklar ve ayak parmaklarının boyu, topuklar ve tabanı, uzun tırnak, temizliği veya kirliliği, ayakkabılı ve çoraplı giyinik durumu veya kokusundan cinsel çekilim duyulması. Karşı cinse veya kendi cinsleri arasında yapılabilir. Ayakseverler haz duydukları ayakları öpmekten, yalamaktan, okşamaktan ve koklamaktan zevk alırlar.
Ayak fetişizminin erkekler arasındaki en yaygın fetişizm türü olduğu bildirilmiştir.
Fetişizm, bir objeye olan aşırı bağlılık olarak tanımlanabilir, çorap, ayak v.b şeyler olabilir. Fetişizm denince ilk akla gelen ayak, çorap ve ayakkabıdır ancak çok fazla türleri olan fetişizm çeşitleri göbek, kulak, el, üniforma ve benzerleridir.
Yapılan bir araştırmaya göre erkeklerin % 1,14 ünün ayak fetişisti olduğu belirtilmiştir. Bu araştırma çok objektif olmamakla birlikte, daha ciddi bir araştırma yapılana kadar referans gösterilebilecek bir veridir. Yahoo grupların ayak fetişizmiyle ilgili olanlarının diğer gruplara oranlayarak bu sonucu elde etmiştir.

işte bir genç anlatıyor;






Sanırım 6-7 yaşlarımdaydım ve apartmandaki komşumuzun kızıyla sık sık Alaaddinin Sihirli Lambası adında bir oyun oynardık. Oyun basitti, biri lambanın sahibi olur ve cinden 3 dilek dileme şansı olurdu fakat sebebini ve bunun neden böyle olduğunu hatırlamıyorum ama her nedense genelde dileklerimiz ya halım ol, ya solucan gibi sürün ya da çoraplarımı kokla vs. olurdu. Bu oyunu çok sık oynardık ve ben hep cin olup o kızın halısı olmak veya çoraplarını koklamak için can atardım ve bu bana iğrenç görünse de her nedense bir yandan da hoşuma giderdi. Yaklaşık 1 sene bu oyunla yaşadım ama daha sonra ortaokul dönemime kadar fetişizmle alakalı bir şey yaşadığımı hatırlamıyorum..
7. sınıfta mahalledeki arkadaşım (erkek) biraz kafadan çatlak birisiydi ve bir gün bu ayakkabısını hepimizin gözü önünde koklayıp gülmüştü ve biz daha önemlisi ben bundan gerçekten de iğrenmiştim. Yani şu an sizin bu olaya baktığınız gibi ÇOK İĞRENÇ gelmişti. Fakat bir gün hani derler ya insanın başına ne gelirse meraktan gelir diye bende merak edip bize gelen misafirin ayakkabısını kokladım ve kendime itiraf edemesem de bu koku hoşuma gitmişti. Liseye kadar bayanların ayakkabı kokusundan hoşlanan insanın bir tek ben olduğumu sanıyor ve bunu hastalık olarak görüyordum. Lisede ise internette tesadüfen bunun bir tek bende olmadığını gördüm ve o an ki mutluluğumu inanın kelimelere sığdıramam. Her neyse zamanla bu olayı araştırmaya başladım ve FETİŞİZMin birçok çeşidi olduğunu gördüm. Kimisi çıplak ayaktan, kimisi spor kısa çoraptan, kimisi topuklu ayakkabıdan, kimisi botlardan, kimisi spor ayakkabılardan, kimisi naylon çoraplı ayaklardan hoşlanıyordu. Hatta bayanların koltuk altını koklamaktan ve erkek ayaklarından hoşlananları bile gördüm. Son olarak rastladığım en ilginç 2 fetişizm ise birisi NEKROFİLİ ölü insanlardan hoşlanma bir diğeri bebek bezinden hoşlanma. Buraya yazmadığım daha yüzlerce fetişizmin olduğunu söyleyebilirim ama en yaygın fetişizm ayak fetişizmi ve bende kısa spor çoraplı bayanlar ve spor ayakkabı giyen bayanlardan hoşlanıyordum. Yani bunları koklamak, yalayıp temizlemek neyse detaya inip iğrendirmeden devam ediyim. Bunları öğrendikçe FETİŞİZMde haz aldıklarım arttı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder